neděle 18. ledna 2015

Hotovo!

Pěkně dlouhá přestávka od posledního blogu, že?
Nedá se nic dělat - některé postupy zkrátka uspěchat nejdou ani za použití různých příměsí a pomůcek. A já jsem pracovala na něčem, co si zkrátka žádalo více času. Nebudu vás nudit vyjmenováváním, protože by vám pak jistě vytanula na mysli jedna legendární scéna z úžasného filmu Jiřího Menzela ,,Na samotě u lesa"...pamatujete? ,,To máte prkna, cihly, hřebíky, písek,..." :)

Zkrátka jsem se letos rozhodla nevěnovat se visačkám z "12 Tags", ale čistě těm projektům a technikám, které buď a) mám na seznamu už dlouho a nezbýval na ně čas nebo b) mě baví nejvíc. Tenhle rok nebudu tvořit podle diktátu někoho jiného, pojedu si podle sebe. :) A protože mě nejvíc baví věci technické, často vonící kovem, vystupující z plochy a tak trochu kombinující od každé techniky trochu, mohu vám dnes s radostí představit první výsledky práce, jež mi zabrala několik týdnů: vzniklo několik bloků, skicáků, záznamníků...říkejte jim, jak sami chcete! :) Tady jsou:

Tento opatřený ,,kováním" a s přiloženým klíčem... ;)


...či trochu mechanický s ozubenými koly...


...další doplněný i o jiné technické drobnosti...
 

...nebo o siluetu ,,ulice"...


...a konečně jeden trošku odlišný - barevně i motivy odkazující spíše na opulentnost barokní doby...


Se všemi jsem si vyhrála, trpělivě čekala, než zaschnou jednotlivé vrstvy, abych mohla přidávat další a další... Bavilo mě vymýšlet kombinace, doplňovat detaily a začišťovat všechny hrany a růžky.
Všechny bloky mají ve stejných barevných kombinacích vyvedené nejen přední, ale i zadní desky, vnitřní strany jsou začištěny designovým papírem, na spiráku je připevněn originální, na míru sestavený přívěsek, vše je pečlivě přelakováno...
Pevně doufám, že je vidět, jak moc mě práce na nich bavila.

Přeji všem krásný nedělní večer!
:)




1 komentář: