pátek 20. března 2015

Nač je dobrá mrkev?

Odpovědí mi jistě nabídnete nespočet...a já dodám: jako schovka na překvapení! Samozřejmě za předpokladu, že se jedná o papírovou verzi - inspirovala jsem se TADY, jen jsem si práci trochu přizpůsobila svým možnostem.
Nemám zmíněnou vyřezávací šablonu, ale nebylo zas tak těžké vzít do ruky tužku, pravítko a kus papíru a vyrobit si jednu vzorovou karotku. ;) Navíc jsem se rozhodla nestřihat čtyři samostatné díly, ale vystřihla jsem je rovnou spojené, takže až na jeden funkční jsou všechny zbývající švy vlastně jen ozdobné. Použila jsem oranžový oboustranný karton a obyčejnou zelenou nit, šila jsem entlovacím stehem. O dirky se postaral Big Bite.
A na zavázání jsem použila mou oblíbenou jutovou stuhu - má velikou výhodu: dá se krásně roztřepit a působí pak dojmem ,,husté natě". :)





Zbývá už jen zapřemýšlet, co do ,,mrkvové" krabičky schováte...


Zkusíte to také? Těším se na vaši úrodu, pochlubte se! :)

6 komentářů:

  1. Ahoj Péťo,
    nejdříve bych ti chěla moc poděkovat za milý komentář na mém blogu, opravdu mně moc potěšil. Koukám na tvoje novinky a vždy žasnu, jak tohle dokážeš. Dlouho jsem tě neviděla a doufám, že se máš dobře. Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martino, neděkuj - kdybych neměla co říct/napsat, nekomentovala bych. Je to upřímné. A mrkev sice není můj nápad, ale bavila mě. :) Přeji krásné jaro!

      Vymazat
  2. ...na oči :-) ...a je to pastva! Krásně a nápaditě jsi to zpracovala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Oli. Jen musím znovu připomenout - nápad není můj. Chlubit se cizím peřím umějí jen ti, kdo nemají vlastní nápady. ;) A mrkev je, jak vidno, dobrá na spoustu věcí... :D

      Vymazat
  3. Tak tuto mrkev ano a naposezení! :D

    OdpovědětVymazat