úterý 3. března 2015

Popoženem jaro...

Promiň, blogu.
Promiň, milý čtenáři.
Po malé odmlce se zas vracím k psaní, nicméně ,,papírovat" jsem nepřestala. Jen jsem zkrátka nestíhala fotit a ,,chlubit se". :)

Protože počasí si s námi co do teplotních výkyvů trochu zahrává, je potřeba podpořit těch pár slunných a teplejších pokusů a nastražit pastičky na jaro - a jaké jiné než květinové, barevné (a pak mě taky napadá motýlové, vaječné, slepičí a ptačí všeobecně...přidáte se?)?

Poslední dobou se mi na stole povalovala hromádka papírů, které postupně měnily tvar z obdélníků na čtverce, pak kruhy, poté spirály a pak už...tramtadadááá...,,rozkvetly"!
No, tak jednoduché to zas nebylo, těch kroků bylo trochu víc, pravda, ale finále je květinové. :)
Jednotlivé kroky netřeba představovat, je to notoricky známé a rozhodně vás tím nebudu unavovat. Nabízím pohled na ,,záhonek" v tlumených tónech...

...a taky něco teplejších, sytějších barev...

 
Vyzdobila jsem jimi jednoduché věnce - základ je jen ozvláštněný otisky razítka v ladícím tónu.



Není to nic složitého, ale mám z nich radost.
Přidáte se? :)

6 komentářů:

  1. ty jsou nádherné :-D to bychom mohly zkusit ve družině :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Jé to je vtipné jak s námi to jaro "lomcuje". S ženskýma jsme si před dvěma týdny musely ty věnce střihnout taky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že se hlavně všichni těšíme na teplo, slunce, víc zelena kolem sebe...máš fotky? Pochlub se! ;)

      Vymazat
  3. Pravda, dneska už to vypadá nadějně. U nás slunce, skoro i teplo.
    Fotky snad hodím na blog. Až je "vydobudu" z Martiny (nefotila jsem svým foťákem) ;)

    OdpovědětVymazat