pondělí 27. dubna 2015

...a bude to kluk!

Také se to kolem vás ,,hemží" čerstvě narozenými miminky?
Taková událost je k oslavě jako stvořená, blahopřání pošleme či přineseme a přiložíme k dárku. Barevných variant je více, ale v tomto případě jsem věděla, že půjde o chlapečka. Zvolila jsem typ přání "step card", aby nepůsobilo tak plošně, aby bylo zajímavé i přesto, že nebude přespříliš zdobené... Nápad šuplíčkové komody jsem kdysi potkala na Pinterestu a úspěšně jsem jej už několikrát využila, tady je to změnšená varianta na polovině plochy.


V druhé polovině je dominantou dřevěný knoflík ve tvaru kočárku podložený jen dvoubarevným papírovým kolečkem se stuhou...


...nebo je libo ozdoba ve tvaru lahve? :)



Srdíčkový záhonek jsem jen natiskla modrým StazOnem a vybarvila bílou gelovkou.


Hotovo. :)
Jaká přání k narození dítěte děláte/preferujete vy ostatní? Podělte se s námi o názor. ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat