pondělí 6. dubna 2015

Paper Piecing

Techniku paper Piecing nemusím znalým představovat. Nicméně pro nováčky přidám velice stručné vysvětlení: jedná se o velice jednoduchou techniku, která spočívá ve využití malých zbytečků (piece = kousek) barevného či vzorovaného papíru. Zamýšlený motiv razítka otiskneme jednak na základní papír, na němž budeme pracovat a poté na barevné ústřižky - z těch pak malé motivy či jen části vystřihneme a dolepíme na základní motiv. Vznikne nám tak vlastně barevná mozaika bez toho, že bychom jednotlivé části vybarvovali.




Použila jsem tento postup na tvorbu velikonočních přání a v hlavní roli jsou má oblíbená ,,slepičí" razítka. Těla slepiček jsou podlepena pěnovou lepící páskou, detaily jako zobáky, hřebínky či ocas jsou kolorovány akvarelem.


Do jednoho rohu jsem umístila několik barevně ladících perliček a enamelek...


...do druhého pak otisk Ketina razítka ve tvaru vlaječky, podlepila jsem celý bílý obdélník vesele barevným papírem a to vše pak na bílý základ přání - a je hotovo.
S dovolením věnuji tento blog Olze - jedno z mých přání adresovaných právě jí se někde zatoulalo a kdo ví, kde tyhle barevné slípky ozobávají jarní osení...než k ní dorazí (a já doufám, že ano!), posílám, Oli, alespoň touhle cestou ještě jednou letošní velikonoční přání. :)


Edit: protože tahle sada je opravdu povedená, mrkněte na její využití také SEM. ;)
Edit 2: jedno z nich mám doma - děkuji, Oli! :)

3 komentáře:

  1. Petro, děkujííí...a těším se na živo, doufám, že cestu do kurníčku najdou :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Hezké, jednoduché a přitom fakt pěkné
    ol-iva

    OdpovědětVymazat