čtvrtek 2. července 2015

Na cesty stylově

Jsou tři. Rády cestují. Už jim není patnáct, ale nezkazí žádnou legraci.
Tři dámy, kterým bych ráda udělala radost.
A protože na zbytečné serepetičky je neužije, vsadila jsem na praktický malý blok/notes v kroužkové vazbě.
Převlékla jsem mu kabátek a sáhla po překrásné kolekci ,,Nature Walk" od 7DOTS, kterou jsem se až dodnes jen kochala a nenašla sílu do ní střihnout.
Pak stačilo už jen pár ladících papírů a drobných dekorací a tři letní zápisníky jsou na světě.





Přeji všem krásné léto! :)

3 komentáře:

  1. Převlékání se moc povedlo. :-) Parádní kousky.

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné kabátky jsi jim dala, také mám papíry netknuté a teď tady zrovna vybírám přírodní motivy, do kterých bych si přece jen střihla :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné, našla jsem inspiraci :-)). Krásné léto, Péťo :-)

    OdpovědětVymazat