sobota 25. července 2015

Námořnická svatba

Asi to každý zná: zazvoní telefon a ozve se SOS - potřebuji to a to a nejraději hned. Svým způsobem mám tyhle výzvy ráda. Pokud mám jen trochu času, přijímám je s povděkem.

Dnešní SOS je námořnické svatební přání. Doslova. Jde totiž o ženichovo povolání. Samotná svatba je naplánována v modrobílé barevné kombinaci. A do přání je třeba vložit finanční dar - takže kombinace kapsy a blahopřání.
Hlavou mi začaly vířit nápady...a pak jsem si vzpomněla na 3x4 ATC PAD Seashore s mořskými motivy. To je ono! Rozkládací přání s klopami a kapsou je tím pravým řešením. (Tento konkrétní blok kartiček už není dostupný, ale jistě byste si vybrali i z jiných motivů...)
Sáhla jsem ještě do hromádky kvítků, kovových komponentů a nalepovacích kamínků a dala se do práce.

Ale dost řečnění, tady je výsledek. :)




Ještě nesmím zapomenout zmínit podkladový papír - modrozelený od mého oblíbeného výrobce 7DOTS.

A teď už jen: mnoho štěstí novomanželům a šťastnou plavbu životem. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat