sobota 4. července 2015

Nature Walk

Kdo jste kdy dostal do ruky pár scrapbookových designových papírů, pochopíte mě. Kdo tuhle zkušenost ještě nemáte - doporučuji! :)
Když jsem tenkrát poprvé na monitoru uviděla kolekci Nature Walk od 7 Dots Studio, zatajila jsem dech. Velice jednoduchá, ale TAK rafinovaná barevná paleta byla...vlastně celkem nebarevná. :) Krásné přírodní motivy se zvláštně a nečekaně snoubí s jednoduchými pruhy či geometricky strohým chevronem, béžové odstíny mnoha intenzit se bez problémů staví vedle téměř celých černých stránek zjemněných jen pár vlasově filigránovými detaily ve smetanové barvě... Ta kolekce je tak plná detailu a souladu zároveň, že jsem si dlouhé týdny jen prohlížela.
Tedy je logické, že mám pár třicítkových papírů, sadu šestkových a aby mi něco neuteklo, přibrala jsem ještě půlarch s tzv. Elements (drobnostmi na doplnění).

A pak jednoho dne dospějete do stádia, kdy sice stále ještě ty papíry obdivujete, moc se vám líbí a kocháte se jimi, ale už jste schopni si představit, že je na něco použijete. Některé dokonce jste ochotni i rozstřihnout! :) Ale musí to být rozhodně něco, co bude dostatečně na výši, co bude těch překrásných papírů hodno! :)
Chápete mě, že...?

A takhle nějak vzniklo jedno malé album. Stále ještě přemýšlím, k jaké příležitosti by se dalo využít. A čím déle přemýšlím, tím jasněji se mi jeví jako svatební. Samozřejmě na hony vzdálené sněhobílému s krajkou a třpytem...ale přesto je dostatečně elegantní, slavností, tak trochu tajemné.
A jiné.
Zvláštní.

A protože ty papíry samy o sobě jsou zkrátka do-ko-na-lé, ani jsem se nesnažila zdobit. Jedinou dodanou drobností je tu a tam nějaký štítek či drobná ladící nebo naopak kontrastující ozdoba z archu Elements. Pohrála jsem si nepatrně jen razítky a perlescentním embosem s titulkou a do středu umístila jemný rámeček od I-Kropka.
Pak už jen kleště na otvory pro průchodky, usadit je, provléct kroužky...i své oblíbené stuhy jsem tentokrát vynechala. Droboučce kuličkovým řetízkem jsem na horní kroužek zavěsila kovový klíček.
Podle mne už mu chybí jen fotky...







A je to! :)

PS: Schválně, které sady - kromě obligátních ,,Grafiků" - taky takhle šetříte? ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat