pondělí 24. srpna 2015

Liberc 2015 - 2. část

Můj druhý blog se týká šperkařské části našeho víkendového tvoření...což není zrovna oblast, kde bych si připadala silná v kramflecích ;), ale zas na druhou stranu si říkám, že člověk by měl přijímat výzvy a měl by se učit pořád něco nového. Dělám, co můžu a snažím se (v rámci možností) zlepšovat. Přesto chci všechny, kdo si s ketlovacími kleštěmi a šperkařským materiálem tykají, požádat o shovívavost...

Úkoly byly dva, základem byly dominové kostky a motivem - jak jinak - Klimt.
Podkladem pro tisk maličkých motivů byl fotokarton barvený alkoholovými inkousty. Technika nesmírně zábavná, s nekonečnými možnostmi a plná překvapení...neznám snad nikoho, koho by nebavila. :)
Jakmile byl papír nabarvený, mohly jsme tisknout, stříhat, lepit a zdobit...je to spousta drobných úkonů za použití malých, miniaturních a občas vzdorujících komponentů, na jejichž konci je náhrdelník s přívěskem.


Druhým zadáním bylo leporelo - vnitřní skládanou část tvoří opět alkoholovými inkousty barvený papír dozdobený tiskem, desky = dvě kostky domina s Klimtovými motivy, vše dozdobeno. Vázání na tenoučkou vlepenou stužku.


Já jsem z vnější strany přidala ještě kovový komponent, očko a dlouhý řetízek (vše ve staromosazi) a dozdobila korálky, kovovým motýlkem a listem gingka...vždyť rostliny a hmyz jsou jednou z hlavních inspiračních linií celé secese.

 

2 komentáře:

  1. Jsem moc ráda, že jsi nám zprostředkovala shlédnutí tvých dokončených kousků...pokochala jsem se.

    OdpovědětVymazat