úterý 25. srpna 2015

Liberec 2015 - 3. část

Hurá do finále!
Posledním úkolem byly ,,hodinky pro Klimta". Jak řekla Olga: bylo by pěkné, kdyby vznikla kolekce.

Bigz šablona od Sizzixu ,,kousne" leccos, nebylo tedy těžké nachystat pro šechny stejný základní tvar a pak už každý pracoval podle vlastní fantazie a momentální nálady.
Podkladem byl opět papír zpracovaný alkoholovými inkousty a já jsem zvolila stejný motiv ženského profilu jako na plátně. Dekorativní ornamenty v jeho okolí jsem tenkým černým fixem rozvedla po celé ploše ,,ciferníku".
Navrstvením několika dalších výřezů ze silného kartonu jsem získala prostorovější model hodinek a po kompletaci jsem ,,tělo" natřela Iron Paste, která díky obsahu přírodních pigmentů dokonale imituje kýžený železitý efekt. Pár dotyků měděné Inka Gold a rámeček byl hotov.
Kapesní hodinky mívají řetízek, takže jsem barevně doladila i ten a nakonec - tramtadadá - poslední dotek patřil šité ozdobě z dílny Mr. Okudy (tímto ještě jednou děkuji).
Rozhodla jsem se už dál nezdobit...méně je někdy více.


A protože (jak všichni víte) mám pro hodiny všeho druhu trochu slabost a myšlenka sady věnované jednotlivým umělcům se mi líbí, rozhodla jsem se svůj loňský handicap alspoň trochu dohnat. Vyrobila jsem dodatečně ,,hodinky pro Fridu".
Dlouho jsem přemýšlela, jak je pojmu...nemám sice razítko, které bylo minulé léto využito, ale mám jeho otisk...nicméně zvítězilo jiné pojetí. Moderně zpracovaný Fridin portrét. Našla jsem jej mezi volně stažitelnými obrázky, upravila velikost a protože Frida uměla přes všechny trable, které ji potkaly, užívat života a milovala barvy, použila jsem opravdu výrazné barevné tóny. Na portrét, rámeček hodinek i zdobení. Naušnici jsem zvýraznila nalepením zlatých microbeads.


Tedy - základ mé vlastní kolekce je na světě...


...a už teď se moc těším na příští rok, protože tématem má být můj veliký oblíbenec! ;)

3 komentáře:

  1. Navrstvení výřezů dělá krásný efekt...a hodinky s Fridou: nádherné barvy i zpracování!

    OdpovědětVymazat