středa 5. srpna 2015

Ustream inspirace

V pondělí vpodvečer jsem se těšila na online inspiraci s Aidou Domisiewicz (mrknout můžete i na záznam) - tématem byly tři visačky s použitím přírodnin zpracované kombinovanými technikami...co lepšího bych si mohla přát! Zvlášť, když ve mě ještě doznívalo naše nedávné setkání s Olgou a Lenkou u Kukače, kde jsme vlastně tohle téma tak trochu předběhly...

Použila jsem téměř identický materiál, který vyjmenovala Aida, malé změny jsou naopak žádoucí (a v mém případě zkrátka nevyhnutelné :)...).

Stejně jako Aida jsem tvořila tři visačky, rostlinný materiál jsem posbírala na vlastní zahradě a výsledek je tady:
První visačka využívá elegantních květů mé milované hortenzie. V letošních vedrech dostává tahle stínomilná rostlina zabrat, takže každé ráno vyrážím na záchrannou akci s konví vody a moc mě baví sledovat, jak se v probouzejích paprscích třpytí posledních pár kapek noční rosy.


Na středy květů jsem využila microbeads, barevné 3D efekty obstaraly Liquid Pearls, nalepovací písmenka jsou z jakési starší sady z K@C Company...a sympatickou lehounce modrou stuhu mám od Olgy - díky. ;) 



Druhá visačka reprezentuje spalující teploty, které tento rok zažíváme. K papíru a médiím jsem tentokrát přidala borovicové jehličí. Pro podtržení červených, oranžových a žlutých tónů jsem nakonec zvolila pár kapek kontrastní tyrkysové a vše doplnila ještě zlatými perličkami a svazkem červeno/zlatých tenkých stužek.


A víte co bylo nejlepší? Příjemná vůně borovicové pryskyřice, která se uvolňovala teplem v okamžiku, kdy jsem tuhle visačku sušila horkovzdušnou pistolí...


Poslední, třetí visačka je ve svěžích a jasných tónech, které mi k létu prostě sedí - lehce tyrkysové, svěže zelenkavé a žluté doplněné lehkými bílými doteky.
Tentokrát jsou v hlavní roli stébla trávy, spodní část visačky je ,,zatížena" lupínky zlatavé slídy od Finnabair. Stuhy jsem volila v různé šířce, ale všechny průhledné, lehounké.



Na doplnění malých barevných akcentů jsem opět použila Liquid Pearls


Všechny tři visačky jsou hotové a já se těším na některé z dalších virtuálních inspirativních setkání...

 
 Mějte krásné léto! :)

2 komentáře:

  1. ! Rovnou tři varianty...a samé krásy. Potěšilo mne, že jsi se taky nechala zlákat a nemohla jsem se dočkat, až se podělíš s výsledkem.

    OdpovědětVymazat