úterý 24. listopadu 2015

Blíží se...

Blíží se první advent. Doba čekání, těšení se, tak trochu ohlížení se za minulým rokem a rekapitulace. Tohle platí pro dospělé. Pro děti (a termín ,,děti" nemá věkové hranice :)...) je to spíše o netrpělivosti a vyhlížení...i proto ráda chystám adventní kalendáře pro děti v rodině.

Minulý rok jsem u Kety nadšeně objednala kartonové výřezy ve tvaru elegantních vánočních ozdob...a nějak jsem se s nimi nedokázala rozloučit. Přesněji nevymyslela jsem takový způsob využití, který by mi připadal dost správný a vzhledný, dost podle mých představ.

Letos jsem začala přemýšlet a připravovat potřebné dostatečně v předstihu. A musím říci, že jsem nakonec řešení maximálně zjednodušila a přesto jsem s ním spokojená.
Protože až na jednu malou slečnu jsou všechny děti v rodině už ,,nácti-" či dokonce ,,-cetileté", rozhodla jsem se nakonec nebalit jednotlivé drobnosti. Naopak se mi líbí využití jejich barevnosti.  Použila jsem totiž minikrabičky s bonbóny Tic-Tac. Vykoukly na mne někdy v létě z reklamy a s ohledem na jejich počet bylo hned jasno, nač je použít!

No řekněte sami: nebyla by škoda je balit? ;)



Takže jsem potřebovala jen
- jeden překrásný výřez
- 24 krabiček s bonbóny
- jednu třpytivou hvězdičku doprostřed
- spoustu lepících teček
- stuhu na zavěšení.
A je to! :)


Žádné komentáře:

Okomentovat