sobota 7. listopadu 2015

Mezitím...

...měsíc jsem se neozvala, ale to neznamená, že jsem si v nabitém programu nenašla chvilku na papír. Všechno jsem nestíhala fotit, leccos putovalo do světa okamžitě po dokončení, ale alespoň pár obrázků pro vás mám...

Hned po sklizni spousty dýní...


...jsem si na týden odskočila za Kanál načerpat hromady sil, inspirace a optimismu...


...a po návratu se ráda vrhla zas do práce nejen v zaměstnání. :)
Stranou nezůstal ani papír - jak by mohl!

Konečně jsem dokončila a nafotila pár malých poznámkových bločků se zimně-vánočními motivy (jako drobný dárek se mi vždycky osvědčily)...
 

Známí a kamarádi mi připomínají diáře na rok 2016 už skoro měsíc...tady je prvních pár: 

A protože se nezadržitelně blíží radostná a voňavá doba prvního adventu, je na čase myslet na adventní kalendář...ty čokoládové moc nemusím, mám raději drobnosti pro radost...čísla jsou připravena (díky výsekům od Kety). Režná barva jim sluší.


  

A ještě mám v záloze jedno malé překvápko, které zatím nesmím prozradit. Co ale říci mohu je to, že jsem jej chystala ve spolupráci s obchodem Lena-Art  a rozhodně si neváhejte zkrátit čekání mrknutím na stránky obchodu - poslední dobou tam přibylo spousta laskomin pro přípravu na krásné vánoční dny! :)

Přeji všem krásné dny!
 

Žádné komentáře:

Okomentovat