neděle 8. listopadu 2015

Náskok

Požádala mne jedna moje známá osůbka o zpracování desek diáře na příští rok.
Proč ne. Diář je někde na půl cesty mezi formáty A5 a A6, režné hladké desky...na zpracování ideální!

V zadání zazněli motýli a ptáci, barevné ladění modrá-zelená-hnědá-rezavá...dál jsem měla ruce volné.

Chvíli jsem se probírala mými milovanými ,,Puntíky" a  za chvíli bylo rozhodnuto. Na stole se nahromadilo gesso, razítka, inkousty, embosovací pistole a prášky, pár výseků a hřebíčků...a po chvíli už bylo třeba jen kvalitní lepidlo, kterým jsem výsledek nalepila na desky. Zatížit, nechat pořádně zaschnout...a tramtadáááá! Hotovo.
Zadavatelka je podle fotek spokojená, což mě těší, protože mě ta práce moc bavila.

Titulka

 Ve podobném duchu je zdobena i zadní strana
Detaily




Už jste ,,Puntíky" vyzkoušeli? Která jejich kolekce se vám líbila zatím nejvíc? A už máte doma  aktuální vánoční Yuletide ? Co na ni říkáte?

2 komentáře:

  1. Peťo, moc krásné! Ty papíry jsou supr, a Ty jsi je ještě krásně rozněžnila. ;-)

    OdpovědětVymazat