středa 25. listopadu 2015

Nepečené pečení

Nechala jsem se na ArtGrupa zlákat do výměny  - tématem bylo zpracování kovové formičky.
Mám ráda 3D, dva rozměry jsou mi stále málo...
Navíc tady se dá použít tolik rozličných materiálů...hned mi hlavou létaly myšlenky a nápady, k realizaci už zbývalo ,,jen" najít volnou chvilku. Jak správně tušíte, to byl největší oříšek - ale povedlo se! :)

Za základ jsem zvolila větší formičku ve tvaru bábovky, proděravěla dirky v horní i dolní části a nachystala jsem si vše potřebné.
Ke slovu přišlo bílé gesso, Fun Flocks, papíry, výseky, drátky a řetízky, korálky, rolničky...spousta věcí. Dominantní barvou je bílá zkombinovaná se stříbrnou, světle modrá umocňuje mrazivou náladu světlých struktur a občasné doteky červené kontrastují jak barevně, tak tepelně...
Při číhání na správné světlo jsem měla na vybranou ze dvou variant: zataženo a šedivo nebo plné, nemilosrdné slunce...z fotek je jasné, které menší zlo jsem zvolila. Buďte, prosím, shovívaví. :)

Protože podle záznamů České pošty je dnešním dnem moje zásilka již na místě určení, mohu svou práci zveřejnit.


Bílý nápis na pastelově modrém papíru působí sotva viditelně, něžně, ledově.



Bylo mi líto nevyužít obě strany formy, takže i ,,dno" se dočkalo ozdob.



A protože jsem byla ,,rozjetá" a získala jsem ještě jednu, menší formičku, na které jsem se také vyřádila, nabízím ji k výměně někomu, koho toto téma osloví. Kontaktujte mne mailem (najdete jej v mém profilu v pravém menu ).



Jaké ozdoby budou letos na vašem vánočním stromku?

4 komentáře: