pondělí 28. prosince 2015

ATC Canasta

Přestože bylo těsně pře Vánoci dost práce, ráda jsem přijala výzvu na ArtGrupě na výrobu ATC s karetní tématikou.

ATC karta je malý formát výborný na vyzkoušení nové techniky nebo materiálu, nezabere příliš času a hlavně se díky výměně seznámíte s prací a zkušenostmi jiných tvořivých duší.

Kromě formátu a tématu mi žádné podmínky nesvazovaly ruce a já jsem se po chvilkách pustila do práce. Jako podklad posloužil větší odstřižek kvalitního papíru od 7DOTS. Díky výrazné barevnosti jsem podklad upravila jen bílým embosem s motivem textu a následně pomocí koláže celou kartičku zkompletovala do výsledné podoby. Výsledkem je série 3 ,,karet".



Tuhle už má ve své sbírce Janka...


...a tyhle dvě čekají na vás - máte-li zájem o výměnu, napište mi, prosím, na mail Tapeva@seznam.cz. Budu se těšit. :)


7 komentářů: