neděle 6. prosince 2015

Světla a světýlka

Zhruba před rokem touhle dobou jsem vyráběla krabičky na čtveřici svíček a svátečně zdobenou krabičku zápalek. Je to pěkný, tématický dárek.
Letos se ozvalo několik zájemců znovu. Ale jistě, udělám...jenže mě nebaví dělat stále totéž, takže jsem se pustila do jiného typu obalu, tentokrát trochu zdobnějšího. Tvarem připomíná anglické crackers. :)

Náplň tvoří opět vonné čajové svíčky, tento rok dárkově balené v organzovém sáčku...


... a krabička zápalek ve vánočním kabátku.


A to vše vloženo do obalu a zavázáno dvojicí ladících stuh. Jsem připravená. :)




Jaké drobné pozornosti chystáte vy? A jakou hodnou zapamatování jste kdy ve vánoční čas dostali?

1 komentář:

  1. Ááách, opět krásné a nápadité vánoční překvapení, které zaručeně potěší. Miluju dárečky typu: Za málo peněz hodně muziky. Pozornosti mám nachystané...téměř...ale zatím v utajení :-)

    OdpovědětVymazat