sobota 30. ledna 2016

ATC za 5 minut 12

Nejraději mám věci, které vznikají jen tak, pro radost...a přestože v tomto případě je dán termín a nepatrně zadáno je i téma, nepracovala jsem závazně, nejsem přihlášená...takže pocitovka, srdcovka, okamžitý nápad.
Řeč je o webu ArtGrupy a ATC výzvě na leden/styczeń. Deadline je tedy poslední lednový den a tématem písmeno ,,S".

Neměla jsem v úmyslu se do této výměny zapojit, leden byl napěchován termíny, povinnostmi a úkoly. Byla jsem tedy zodpovědná a mé jméno na výměnném seznamu autorů nefiguruje. Dnes jsem ale při pohledu na svůj pracovní stůl jen tak ledabyle poskládala pár ústřižků (tedy "Scraps") s motýlovou, tedy jarní ("Spring") tématikou...a bylo rozhodnuto! Dostaly embosovaný a jednoduchým motivem pokreslený rámeček, podlepila jsem to vše kouskem acetátu a přihodila pár kamínků a je hotovo:  Spring Scrap ATC je na světě. :)




5 komentářů: