pátek 8. ledna 2016

Pop-up box

Pod tímhle názvem (který mi zvukově evokuje praskání mýdlových bublin z bublifuku) se skrývá poměrně jednoduchá, leč efektní možnost prostorového přání pro různé příležitosti. Záleží jen a jen na vás, jakou barevnost a motivy použijete.

Já jsem tentokrát potřebovala vytvořit blahopřání k narození miminka...a protože budoucí maminka udržela v tajnosti jeho pohlaví, sáhla jsem k jemným vanilkovým, béžovým, oranžovým a zeleným tónům, které hravě osvěžily neutrální bílou. Na pomoc jsem přizvala ještě hru textur a tvarů a pak už to bylo jednoduché...




Zbývá jen popřát: Vítej na světě, drobečku! :)

2 komentáře:

  1. to sis vyhrála...jistě udělalo velkou radost

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to trochu piplačka...ale výsledek za to stojí. Hlavně je to mé milované 3D ;)

      Vymazat