pátek 15. dubna 2016

Chvála (nejen) Puntíků

Věci znalí hned z nadpisu pochopili, že se nemám v úmyslu rozplývat nad tečkovaným vzorem, leč nad produkcí studia 7DOTS. Věci znalí také vědí proč: dlouhodobě se netajím nadšením z kvality, barevnosti a vzorů jejich papírových kolekcí. Obvykle jde o poměrně neotřelé kombinace valérů a textur, nehrají si na líbivost a nesnaží se získat si davy. Spíš naopak nabízejí alternativu vhodnou jak zpracováním, tak technickými vlastnostmi především pro MM komunitu.

Dnes vám představím album, které vzniklo během víkendu organizovaného Jitkou (HuráPapír) v Lukách nad Jihlavou. Nad účastí jsem uvažovala několik let a letos mě kamarádky ,,nakoply", takže jsem se konečně odhodlala. :) A rovnou zhodnotím - rozhodně nelituji. Příjemné, klidné prostředí a relativně malé množství lidí mi rozhodně vyhovovalo. Místa na práci jsem měla dostatek, po celou dobu jsem si všechnu rozdělanou práci a materiál nechala na tomtéž místě a přestože se pracovalo na stejném cílovém výrobku, každý si sám zvolil vlastní tempo. Kdokoliv potřeboval radu, mohl požádat ochotnou lektorku Natálku a pokud někdo postrádal jakýkoliv materiál či pomůcku, vše obvykle měla k dispozici Jitka buď z k zapůjčení či ke koupi. Pokud si do této mozaiky doplníte ještě příjemné poklábosení se spřízněnými dušemi (mj. jsem se konečně po několika letech osobně setkala se spřízněnou duší, jejíž tvorbu obdivuji a dokonce i vlastním - Katkou, hurá!), dobré jídlo servírované pod nos, možnost si kdykoliv uvařit šálek čaje či kávy a v neposlední řadě pohodlné velkorysé pokoje s vlastním sociálním zázemím, vychází z toho bez zaváhání víkend na jedničku s hvězdičkou. V takovém prostředí je radost pracovat a protože slov už bylo napsáno dostatek, přejdu plynule k fotkám:

Pevné desky alba jsou potaženy látkou (díky, Lenko!), zavazování je na stuhu - s ohledem na mé obvklé steampunkové ladění se mi nehodilo zavázání na mašli, proto jsem zvolila provlečení skrz dva kovové půlkruhy. (Kovová kolečka jsou jako dekorace použita nejen při focení okolo alba, ale i v něm - parádní kousky od La Blanche - malá a větší.)

Papíry z řady Destination Unknown a novinkové Fortune-teller (těšte se, máte nač!)


Za pomoci Sizzix šablony jsem kombinovala s papíry ze starší, ale výborné kolekce 9TH WAVE (některé ještě ulovíte zde)  


Není nad vzájemnou spolupráci - tady se mi krásnou svorkou/dárkem přesně strefila do vkusu Boženka - díky! :)


Někdy stačí jen papírové kolečko podložit výsekem z acetátu, industriální dojem doladí kovová svorka.


Jednobarevné papíry jsem s sebou neměla...Jitka ano, kompletní duhu. ;) Stejně tak i podkladový kraft papír. O prošití se všem postarala na stroji Natálka (díky).


Tyhle lahůdky jsou neskutečné laserově řezané výseky z produkce La Blanche - dokud je nemáte v ruce, nemáte šanci ocenit jejich neuvěřitelnou preziznost a detaily, jimiž vás dostanou.






Pozorný divák jistě zaregistruje sympatická hrubá prkna na papíru z kolekce Destination Unknown 


Nakonec nezbývá než poděkovat všem, kdo se na těch několika skvělých dnech jakkoliv podíleli - opravdu jsem si je užila, příjemně mě to vykolejilo ze zaběhnutých pořádků a na nějakou dobu jsem zas natankovala energii. Díky!

4 komentáře:

  1. Obdivuhodné album...a na živo: lahůdka!

    OdpovědětVymazat
  2. Naprosto úžasné album, spousta krásný detailů! A jsem moc ráda, že ses odhodlala :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Krása, krása... pořád se kochám! Je úžasné!

    OdpovědětVymazat
  4. Díky za milá slova, všem. A za prima strávený společný víkend. Opravdu mám nač vzpomínat. :)

    OdpovědětVymazat