úterý 12. dubna 2016

Můj šálek čaje...

Poslední dobou si častěji než jindy říkám, že by bylo fajn nějak nafouknout den...no, nejde to. To zas takové překvapení není. Nezbývá než ukrojit ze spánku a dohnat, co se dá. Přednost dostaly povinnosti, takže nyní je na čase vrhnout se na resty výtvarné. Začínám svým šálkem čaje - šálkem. Ten tvar mne zaujal a bavilo mě hrát si se skládáním na sebe, barevným laděním, dotvářením dekoru... Chvíli zabrala tvorba podkladu, pak zas naopak následovala ,,chemická" pauza, když v některých krocích bylo třeba využít přirozeného schnutí některých použitých médií (a že jich tam je!).
Shrnuto, podtrženo: plátno 30 x 30 cm, kombinovaná technika.





A menší závěsný pokus na dřevěném podkladu. Barevně střízlivější, chladnější...prostě trochu jiný.



Když už jsem u toho čaje - po delší odmlce se (přívětivě teplému počasí navzdory) vracím k milovanému masala chai. Doplnila jsem zásobu čerstvého koření. Na zdraví! :)


5 komentářů:

  1. Těšila jsem se, až uvidím...a co jsem viděla, nezklamalo :-)...a to sérce čajové: nádhera

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné kousky. Ale to čajové srdce - hm jó, to je můj šálek kávy. Ehm čaje.

    OdpovědětVymazat