úterý 5. července 2016

Léto. Léto? Léto!

Uf! Vidím, že blogová přestávka čítá dva měsíce...nu, zkrátka to jinak nešlo. Do  těch několika týdnů se nahromadilo mnoho událostí.

Po dlouhé době tedy zas jedno tvořivé téma - vpravdě letní, chce se mi říci mořské. Poštěstilo se mi potkat v obchodě dřevotřískové polotovary rybek. Měly sympatický tvar i základní barevnost. Společnost jim dělaly ještě mušle (ty mne neoslovily) a hvězdice - v hlavě se mi hned začaly rojit nápady a tak šup s nimi do košíku a šup s nimi domů a rovnou na pracovní stůl!

Chvíli jsem se oháněla barvami a inkousty a šablonami a razítky a strukturovací pastou...v mezičase nutném k schnutí a tuhnutí jsem pak poctivě prošla krabici s korálky, očky, háčky a řetízky.
Pak nastala ne úplně má oblíbená práce - broušení. Spousta barevného prachu a několik odrovnaných brusných houbiček bylo ale nutnou daní za sympatickou patinu, o níž jsem měla od začátku (rozuměj od obchodu) jasnou představu.

A pak už jen dlouhá, ale radostná práce s ketlovacími kleštěmi - kompletování závěsů bylo tečkou za celým procesem.
Vzniklo ... tohle:


A ještě v ,,rozloženém " stavu, ať máte přesnější představu:


A nakonec pár detailů:



Přeji všem krásné léto! :)

2 komentáře:

  1. Ach, tetelím se na dálku létem, blahem, rybkami, celým závěsem...krásná přímořská (ale i kukačová) dekorace!

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera! Moc se Ti povedlo! Supr nápad, supr barvičky!

    OdpovědětVymazat