sobota 3. prosince 2016

Šelest andělských křídel

Nová razítka mě vždycky hned lákají k vyzkoušení. Nejinak tomu bylo s andělským. Není to úplně nejnovější motiv, ale odolávala jsem takřka rok, než jsem se rozhoupala ke koupi. Jakmile zásilka dorazila, vybalila jsem svůj nový přírůstek a vzala do ruky papír. Na čistě bílou čtvrtku jsem tiskla tyrkysově modrým StazOnem...černá se mi zdála příliš ,,tvrdá", přestože jsou linie razítka opravdu jemné a celý motiv vzdušný.

StazOn schne okamžitě během několika vteřin, takže jsem mohla bezprostředně sáhnout po akvarelových pastelkách a barvách. Pár tahů štětcem úplně stačilo. Vystřižení motivu už vyžadovalo víc času a hlavně trpělivosti. A pak už to šlo zase ráz na ráz: vějířovitý štetec je výborný pomocník při tvorbě akvarelového pozadí, pokud potřebujete jen tu a tam pár barevných kapek, od minula mi na stole zbylo pár výseků hvězd a na doladění už jen několik enamelek či kamínků ve stejné barevné paletce...



U druhého anděla jsem trochu popustila uzdu fantazii a ke slovu se dostaly výraznější fialové odstíny...


...a na třetím jsem vyzkoušela zbrusu novou sadu metalických pastelek...bohužel jsem zatím nenašla způsob, jak je správně vyfotit.




Přeji všem krásný adventní čas! :)

1 komentář:

  1. Tyrkysová modrá jim moc sluší a líbí se mi něžný výraz

    OdpovědětVymazat