neděle 22. ledna 2017

Srdeční záležitost

Venku sníh, mráz a led...to je modrá. A odlesky slunce - zlatá. Když přidáte trochu bílé, kousek čehosi průhledného, nějakou texturu, tu a tam vzor ... dohromady to vypadá asi takhle:


Ve finále jsem do masivně působícího obdélníkového dřevěného rámu umístila tři okřídlená srdce v možná netradiční, ale z mého pohledu odlehčené barevné kombinaci. Umístila jsem je tak trochu ,,do vzduchu" - potřebovala jsem, aby křídla měla dost volnosti. :)

 
Podklad kombinuje papír, plátno a gázu...v téhle fázi jsem usoudila, že struktury už je tam dost. Barevně jsem použila jako základ tyrkysově modravé odstíny doplněné jen lehce bílou a černou.


Vzorově jsem velkou plochu rozbila tiskem a drobnými detaily - menší a větší puntíky a tečky v podobných barvách nestrhávají pozornost, jen doplňují celkovou různorodost.


Je zajímavé, jak výrazně jinak působí barvy při pohledu z jiného úhlu, přestože je vše foceno ve stejnou dobu a při stejném osvětlení...



Výsledek:


5 komentářů:

  1. Paráda, moc se mi líbí ten nápad s průsvitnými křídly!

    OdpovědětVymazat
  2. Óóóó. Teda ,Ty nezahálíš! Moc krásné!!

    OdpovědětVymazat
  3. krása...líbí se mi barevná umírněnost a přitom žádná fádnost:tolik texturových detailů k podrobnému zkoumání

    OdpovědětVymazat
  4. krááásne! farba a celé zladenie...na jednotku :)

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělá práce...působí to na mě takovým uklidňujícím dojmem...

    OdpovědětVymazat