sobota 25. února 2017

Co jsem si spíchla...

Kdo mě trochu zná, okamžitě ví, že úvahy o nové garderóbě čekat nemůže. Ne, že bych ušít nějaký jednoduchý kousek vůbec neuměla, ale nebaví mě to.

Nicméně jehlu a nit jsem do ruky vzala, dílo započala a také zdárně dokončila. Ušila jsem si journal. Však knižní vazba se bez stehů neobejde.
A protože jsem měla chuť experimentovat, zkusila jsem rovnou nejen trošku zajímavější kombinaci stehů,...



...ale i mix různých materiálů uvnitř - kromě SC papíru jsem sáhla i po pár listech ze skicáku, několika zajímavých stránkách starého kalendáře (ideální pro práci alkoholovými inky) a vše jsem doplnila tu a tam šepsovaným plátnem. Rozmanitost zaručena. :)


Jednotlivé stránky mají formát A5, desky mírně přesahují. Základem desek je knihařská lepenka příslušného rozměru, potáhla jsem ji jedním barevně velmi sympatickým listem z loňského kalendáře.



Celkem budu mít ,,na hraní" luxusních 5 x 10 listů materiálu - už se těším!
A co vy? Používáte vlastnoručně vyrobený journal, koupený polotovar nebo starou vyřazenou knihu...?

6 komentářů:

  1. Zatím "jedu" druhou knihu. Vlatnoručně vyrobený je pro mne zatím hudba budoucnosti. Ten tvůj se mi líbí i tím, jak střídáš různé materiály. Doufám, že nám také ukážeš výsledek. Zajímalo by mne, jak se ti bude tvořit na všech těch různých podkladech.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Helo. S použitými materiály už zkušenost mám, tak vím, co od nich očekávat.

      Vymazat
  2. Moc pěkné šítí. Do toho bych se asi zamotala

    OdpovědětVymazat
  3. Ó...už se těším, až uvidím "naživo", už teď vypadá journal inspirativně svojí variabilitou...různé podklady pro různé účely...to se mi líbí.

    OdpovědětVymazat