úterý 14. února 2017

Spread Your Wings...


Kombinace různých technik a materiálů si přímo říká o to, aby to byla práce na etapy...jasně, můžete jednotlivé fáze popohnat horkovzdušnou pistolí. Ale pokud mě netlačí čas a pokud pracuji opravdu pro radost samotnou, pro zábavu a potěšení, volím jednoznačně raději možnost pauzy na samovolné schnutí...v neposlední řadě je někdy dobré získat díky tomu odstup, možnost promýšlet různé varianty dalšího postupu a nezřídka také přijdete nejen na nový nápad, ale i nový detail, pomůcku, díl, který můžete použít. (Přiznejte se - také se vám občas stane, že s úžasem (a radostí) objevíte něco, o čem už jste dávno zapomněli, že to máte...? )


Kdybych měla vyjmenovat vše, co jsem k práci na tomhle malém plátnu použila, seznam by byl dlouhý...navíc většina z vás, kdo se trochu orientujete, bude jistě schopna valnou většinu identifikovat bez potíží i bez zdlouhavého vysvětlování. (Přesto se neváhejte kdokoliv na cokoliv zeptat - nemám nejmenší problém vám odpovědět.)


Pro mě byl důležitý pocit, že mě to ,,hraní si" se všemi materiály a komponenty užívám. Bavilo mě to.


A trocha napětí na konec: konečný výsledek, pohled na celé plátno odtajním zítra, ano? ;)

3 komentáře: