středa 28. června 2017

ATC

Téma ATC vám znalým jistě představovat nemusím.
Méně znalým ve zkratce vysvětlím, že se jedná o malou formu umění na nějaké téma. Prostor, který má umělec k dispozici, je ohraničen rozměry 2,5" x 3,5", materiál a technika je vlastně libovolná - není-li toto samo předmětem zadání.
Nezanedbatelnou (a mnou velmi ceněnou) podmínkou je neprodejnost ATC, je třeba si je měnit či případně jednoduše věnovat.

Nebudu vás dlouho napínat - před nedávnem jsem se domluvila s jednou kanadskou umělkyní, že si "átécéčko" vyměníme. Včera mi pošta doručila dlouho očekávanou obálku...kartičky mají na každé straně o půl palce víc ;), ale to nevy. Každopádně se mi líbí jak barevně, tak i motivem a kombinací technik. Každá má dokonce vlastní kapsičku.


Navíc mi autorka mj. poslala také několik zajímavých papírů, filigránových výřezů, papírových kvítků, knoflíků...

  
...a hrstku barevných výseků. Vše je pro mne cenné jako osobní dar, ale kromě toho je to čerstvý závan motivů a vzorů.


V neposlední řadě obálka obsahovala i milý osobní dopis a fotografii autorky...díky, Eleanor! 
Má sbírka ATC se tedy zase rozrostla o dva zajímavé kousky.
A jak jste na tom s ATC vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat