sobota 29. července 2017

Červencový ScrawlBox

Baví mě, jak to má ScrawlBox domyšlené - v tom červencovém je to znát několikanásobně.
Krabička přišla lehce pochroumaná - na první pohled je jasné, že někdo zauvažoval, co je uvnitř a neudržel zvědavost na uzdě. Ale protože obsah je uvnitř ještě pojištěn papírem zalepeným originální samolepkou ScrawlBoxu, došlo mi všechno.
S ohledem na předpokládané teplo je tento set laděn do chladivých studených tónů - bílé, modré a černé + lehký ,,mrazivý" třpyt.



S fixy od Artline jsem zatím, pokud vím, neměla tu čest, takže jsem na ně zvědavá.

Kuretake je obvykle sázka na jistotu - jejich křídový fix jsem ale nikdy v ruce neměla, tak se těším, až jej vyzkouším. A modrý Wink of Luna vhodně doplní mou sadu tří štětcových popisovačů získaných darem od spřízněné duše ve Státech. Náhody se dějí. :)

Sada nárazuodolných pastelek Staedler je v tomto případě vyrobena z materiálu WOPEX (což je dřevoplastový kompozit).

Milou drobností jsou přiložené bonbóny - osvěžující Fizzers.

Jako pokaždé je součástí zásilky práce mladého umělce, při níž byly použity právě výrobky obsažené v tomto boxu. Tentokrát jde o teprve šestnáctiletou Sydney Nielsen - její práce je opravdu obdivuhodná a dívčina má před sebou jistě slibnou budoucnost. Témata sice často odpovídají jejímu věku, ale její talent je nepopiratelný a barevnost odvážná.

A otázka nakonec: kdo z vás má ještě zkušenosti se ScrawlBox zásilkami a jakou?

Žádné komentáře:

Okomentovat